Magic Quadrant for Unified Communications as a Service, Worldwide

Bonjour,   Selon Gartner, les capacités des services UCaaS surpassent actuellement les solutions de Communications Unifiées sur site. La rapidité du changement induit par les services UCaaS s'accélère à mesure que les fournisseurs concentrent leur R&D sur les ressources délivrées dans le Cloudef. De fait, les leaders IT et opérationnels doivent estimer un environnement [...]

Five unified communications trends to watch in 2018 | ITProPortal

With 2018 fast approaching, it’s time to look ahead and consider what we can expect for the coming year. While putting together my thoughts this year, it struck me how closely interconnected the themes are this time. Team Collaboration and UCaaS: We need both integration and flexibility Enterprises and vendors recognize that today’s modern workplace [...]

BroadSoft Delivers AI to the Workforce and Unified Communications – CommsTrader

It’s hard to argue with the fact that the modern workforce is evolving at a phenomenal speed. The newest technology is constantly changing the way in which the modern business communicates, and the data available to companies is somewhat overwhelming, often requiring a lot more than a large amount of staff to make sense of [...]

Tournez la page de la téléphonie traditionnelle grâce à la Voix sur IP

La Voix sur IP accomplira sa promesse. A l’heure du numérique et du tout IP, l’entreprise doit substituer progressivement ses services de téléphonie traditionnelle par des services voix convergés. Or ceux-ci ne présentent pas en apparence l’avantage rassurant d’un lien dédié et d’une connexion physique à un site bien identifié. Et cependant, à bien des [...]

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